vineri, 27 aprilie 2012

Sclipirile din ochii...

Iti prind sclipirile din ochi ori de cate ori ma privesti pe ascuns...  si... imi plac... chiar daca tu incerci in fel si chip, dar in zadar ,sa la umbresti...

Stii ca privirea ta te da de gol ...striga in gura mare ceea ce tu vrei sa ascunzi ...te impotivesti sa accepti... si lasi timid capul jos ori de cate ori esti descoperit...

Teama? De ce oare iti este teama...? Oare crezi ca sunt in stare sa-ti descopar gandurile...dorintele...doar din sclipirea ochiilor tai?

Iubesti sa ma privesti...sa-mi analizezi fiecare miscare...iar eu stiu de urmarirea ta...si nu ti-o refuz...imi place... chiar ti-o intretin cu gandurile mele 'inocente'


Daca te-ar inreba cineva ceva despre mine... ai stii fara greseala amanuntele cele mai nesemnificante : ori de cate ori imi trec mana prin par...de cate ori clipesc... si cum imi ingrijesc buzele


Cand o sa uit vreodata cine sunt... n-o sa-mi fie teama... pentru ca te am pe tine...tu... care stii totul despre mine....


Si nu uita cunosc sclipirile din ochii tai ori de cate ori ma privesti !

2 comentarii: