vineri, 6 ianuarie 2012

O dovada ca au existat vampiri si poate inca exista....

Pe tot parcursul anului 1970, paznicii Cimitirului Highgate (cimitir situat în nordul Londrei) au descoperit zeci de cadavre de câini si pisici, golite de sânge. În aceeasi perioada, doua adolescente care se întorceau noaptea târziu prin zona au afirmat ca au vazut morti ridicându-se din morminte. Una dintre ele a suferit grave tulburari psihice dupa ce i s-a întâmplat. De atunci, marturiile cu privire la aparitiile nocturne ale unor fiinte ciudate pe timpul noptii în cimitir s-au înmultit ca numar, cea mai frecventa fiind o silueta înalta de doi metri care plutea printre cruci si cavouri. Sarcofagul cel mai vizat ca ar adaposti un vampir era unul adus tocmai din Turcia, în secolul al XVIII-lea, plasat într-un cavou dintr-o capela a cimitirului. Înca de când a fost adus în Highgate, au existat zvonuri cu privire la „continutul“ periculos al sarcofagului. Legea britanica se opune mutilarii persoanelor decedate, Sean Manchester s-a multumit doar sa arunce usturoi în jurul sarcofagului si sa atârne crucifixul de el. La sfârsit, a zidit intrarea capelei. În ciuda masurilor luate de reverend, psihoza creata de vampirul din Highgate nu s-a terminat. Dupa mai bine de 4 ani reverendul a reluat investigatiile,descoperind astfel ca tot în Highgate, dar nu în cimitir, ci intr-o casa veche si abandonata, construita în stil gotic, despre care se stia de mai mult timp ca este bântuita,a gasit un cosciug în care se afla un cadavru conservat perfect.Fara sa ezite, reverendul a vârât o tepusa în inima cadavrului, care s-a descompus foarte rapid, fapt confirmat printr-o serie de fotografii facute chiar în momentul descompunerii. Dar singura dovada a acestei actiuni este propria sa marturie. În 1985, Sean Manchester a publicat o carte despre vampirul din Highgate, în care a precizat si modul în care a salvat cartierul respectiv de sângeroasa fantoma.

Ei bine,aceasta este totusi o dovada ca au existat vampiri si ca inca exista(sper). Am continuat sa caut si pe alte site-uri dar fara succes. Oare vampirii din cartile lui L.J. Smith sau ale lui Stephanie Meyer,cei care sunt intruchiparea frumusetii si a perfectiunii,oare ei chiar nu exista? Oare vampirii cei reali sunt niste monstrii insetati de sange care arata ca atare? Asta ramane de vazut...sau poate nu vom afla niciodata raspunsul(sper sa nu se intample asta)

The vampires

Chiar credeti ca vampirii exista? Pe zi ce trece eu incep sa cred. Am tot cautat un site cu surse mai vaste,dar nu am gasit nimic. Nici un site nu mi -a dat nici cel mai mic indiciu...
Din pacate informatiile pe care le-am adunat sunt putine,dar sper sa ajung sa stiu mai multe.
Uitati ce am gasit:
Vampirii exista de milenii. Culturi cum sunt cele din Mesopotamia, Grecia si Roma antica abunda in legende despre demoni si spirite, considerati precursorii vampirilor moderni. Se spune ca vampirii traiesc vesnic si sunt pururea tineri, iar mitul lor, ce dainuie de peste sase milenii, nu este decat confirmarea unui oarecare sambure de adevar. Nascuti din adancurile istoriei si din imaginatia omenirii, vampirii continua sa ne stapaneasca fanteziile. O dovada este nefericitul Dracula, care nu inceteaza sa inspire fantezia cineastilor occidentali.Cuvantul "vampir" evoca imagini ale unor creaturi de o frumusete demonica, suava,cum sunt personajele zugravite de Anne Rice in "Cronicile vampirilor". Fanii acestor carti sunt destul de familiarizati cu arogantul si sarmantul Lestat. Ce tanar din ziua de azi nu a fost atins de curentul "Twilight" (Amurgul)?
Dar pana la urma intrebarea ramane in picioare. exista sau nu vampiri in zilele noastre?
Primul focar vampiric:In jurul anului 1725, Arnaut Pavle a murit intr-un accident, rupandu-si gatul intr-o cadere dintr-o caruta. Zece zile mai tarziu, patru oameni s-au plans ca au fost vizitati in timpul noptii de Pavle si supusi unui tratament "vampiric". Dupa inca cateva zile acestia au decedat. Atunci satenii au hotarat sa dezgroape cadavrul haiducului si au descoperit cu groaza ca sicriul era plin de sange, iar cadavrul nu parea atins de urmele descompunerii. Pielea, unghiile de la maini si picioare i se regenerasera. Concluzionand ca Pavle fusese intr-adevar un vampir, oamenii speriati au infipt un tarus in inima lui. Reactia a fost violenta. Cadavrul a intrat intr-un tremur cumplit, a inceput sa geama si sa sangereze.
Al doilea focar: Cinci ani mai tarziu, in iarna anului 1731, a izbucnit o epidemie, si 13 persoane au murit subit in cateva zile, fara ca acestea sa fi suferit de vreo boala, banuindu-se, iarasi, prezenta unui vampir. Panica s-a raspandit, si oamenii au devenit terorizati de ideea ca vampirismul este o maladie ce se transmite rapid. Astfel ca autoritatile statului au trimis o echipa formata din doi chirurgi militari, Johann Fluckinger si Johann Friedrich Baumgarten, impreuna cu doi ofiteri, locotenent-coloneii Buttner si Lindenfels. Acestia, insotiti de localnici, au deshumat cadavrele celor decedati. Descoperirile lor au fost similare cazului initial, al haiducului Pavle. Raportul lor in urma autopsiilor spunea ca decedatii aveau pieptul si alte organe irigate de sange proaspat; s-a stabilit ca viscerele "erau in stare buna"; pielea era noua si avea o paloare "rosie, vie"; unghiile, de asemenea, erau complet noi. Adunand aceste dovezi, chirurgii au declarat ca aceste organisme fusesera intr-o "stare vampirica".
Bineinteles ca mai tarziu au fost descoperite alte boli si virusuri si cercetatorii au pus "intamplarile" pe seama nebuniei si naivitatea satenilor de acum 285 de ani.
Mai tarziu a fost descoperita si boala rara de sange porfiria. Porfiria este o boala rara genetica a sângelui. Duce la o piele palida, sensibilitate la lumina, si face ca incisivii sa arate mai mari. Porfiria a influentat cel mai mult legenda vampirilor.
Dar cum ramane cu vampiri cei chipesi care nu imbatranesc niciodata si sunt niste gentalmeni in adevaratul sens al cuvantului fiind nascuti acum 150 de ani in Italia renascentista? Cu ei ce s-a intamplat? Am tot cautat,dar despre acesti vampiri nu se spune nimic. Doar demoni ai nopitii, morii care se scoala din morminte sau vampiri fara corp. Ramane de vazut ce o sa aflu in urmatoarele cercetari pe care am sa le fac,deci haideti la sapaturi de vampiri!

36 de comentarii:

  1. Au fost niste articole foarte foarte interesante:)
    Iar intrebarile ce ti le pui,mi le pun si eu.De cand am dat de vampiri,chiar ma intreb daca undeva,in aceasta lume,ei exista...Si chiar mi-as dori sa fie asa!Dar cine stie daca vom afla vreodata....Desi eu chiar vreau sa aflu!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot incerc sa aflu dar nu reusesc si chiar mias dori sa existe nu stiu dc

      Ștergere
    2. Suta la suta nu mai exista sunt toți feyk doar strigoi da. Pt ca un vecin din apropiere se transforma în leu și după moarte a rămas leu și a fugit cine știe pe unde

      Ștergere
  2. Si eu as vrea sa aflu daca exista...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aflat cateva informati te rog sa imi raspunzi la comentariu si o sa luam legatura sa vedem ce aflam

      Ștergere
    2. Am aflat cateva informati te rog sa imi raspunzi la comentariu si o sa luam legatura sa vedem ce aflam

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar as vrea sa descoper mai multe despre vampiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 0784893304 , trimite un mesaj pe whatsapp , as dori sa discutam despre subiectul acesta .

      Ștergere
    2. As vrea sa aflu si eu mai multe. Crezi ca ma poti ajuta si pe mn?

      Ștergere
  5. as vrea mai multe surse despre existenta vampirilor,te rog poti trimite pe acest mail magurianuadrian9@gmail.com te rog chiar este interesat articolul cel lai scris imi place.

    RăspundețiȘtergere
  6. Există, sunt deghizați și nu atacă decât la nevoie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exista daca puteti sa vedeti rsp meu exista iesiti iesiti de oriunde vati afla nus nebun chiar in rusia sa intamplat mai exact as vrea sa va spun dar nu aici va rog sa ma inteleaga cineva

      Ștergere
    2. As dori si eu sa stiu mai multe.

      Ștergere
  7. va rog stiu ce zic si ce am sa va zic va cutremura lumea am dovezi va rog va rog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut!Sunt tare interesata de acest subiect si as dori sa aflu mai multe detalii...caut de ani buni si nu dau de nimic concret....sandralucian87@gmail.com este adresa mea si poate tinem legatura!!Mersi

      Ștergere
    2. Salut!Sunt tare interesata de acest subiect si as dori sa aflu mai multe detalii...caut de ani buni si nu dau de nimic concret....sandralucian87@gmail.com este adresa mea si poate tinem legatura!!Mersi

      Ștergere
  8. cea ce nu ati stiut vreodata si cea ce ati vazut pana acum nu se va lega de cea ce am sa va arat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt curioasă si eu ,astept pe adresa mea sa imi scrieti

      Ștergere
    2. Și eu sunt curioasa , poți să-mi dai mai multa multă informație te rog

      Ștergere
  9. buna urmaresc jurnalele vampirilor si asi dori sa stiu chear exista vampiri ce ati scris mai sus ma uimit as dori sa aflu mai multe daca se poate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am inceput jurnalele vampirilor de curand si mi se pare fascinant!

      Ștergere
  10. Nu exista asa ceva, fizic și biologic nu se poate

    RăspundețiȘtergere
  11. Și eu cred că există, dar încă nu sunt sigură de mai ales că visul meu este să călătoresc în cam multe țări din lume, iar dacă aș faceo (și o so fac) o să-i pe acei oameni legat de acest subiect și o să aflu adevărul despre ei (adică dacă există sau nu), pentru că eu când voi fi mare voi vrea să devin medic sau savant (încă nu m-am decis).

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu as vrea sa aflu mai multe detalii ....

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu exista așa cv doamne sunteti chiar prosti dacă ar exista ar însemna ca suntem cu toti ganditiva ei dacă existau de mileni și pana ACM înseamnă ca ar fost miliarde de vampiri și macar 20 la suta dintre ei s-ar fi aflat sau ar fi vazut cineva orice e facut pe ascuns odată se afla

    RăspundețiȘtergere
  14. Oricât ar fi facut ei sa nu se afle tot afla cineva sau macar cei de la NASA

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca mă poate ajuta cineva cu informații suplimentare

    RăspundețiȘtergere